H.S.V. DE VOORN te NIEUWLEUSEN (O)

Voorzitter:                                                                                                                                                G.W.Lubbers          Tel: 0529-482458

Vergunnigen/Vispassen:

Penningmeester:                                                                                                                                  J.W. v.d.Veen          Tel: 06-10738784

Secretariaat & Ledenadministratie:                                                                                                                M.Blok                      Tel: 0529- 483299

Bestuurslid:Jeugd                                                                                                                                  S.Schat                  Tel: 0529-484163

Bestuurslid:Jeugd                                                                                                                                     G.J.Witvos             Tel: 0529-482905

Bestuurslid:Jeugd en Contr├┤le
E.J. Gort           Tel:0529-484125

Nachtvisco├Ârdinator:                                                                                                    R.Seinen           Tel: 06-51748184                                                                                  Mail:  rudiseinen@hotmail.com                                                                                                                                                                                 R.Danhuis         Tel: 06-11 94 48 05