H.S.V. DE VOORN te NIEUWLEUSEN (O)

Voorzitter:                                                                                                                                           G.W.Lubbers          Tel: 0529-482458

Vergunnigen/Vispassen:

*ALLEEN VIA VISPAS ONLINE ,ZIE MENU:VERGUNNINGEN.

Penningmeester:                                                                                                                                  J.W. v.d.Veen          Tel: 06-10738784

Secretariaat & Ledenadministratie:                                                                                                                M.Blok                      Tel: 0529- 483299

Bestuurslid:Jeugd                                                                                                                                  S.Schat                     Tel: 0529-484163

Bestuurslid:Jeugd                                                                                                                                     G.J.Witvos               Tel: 0529-482905