Welkom

Volg ons ook op Facebook en Twitter.

•        WELKOM OP DE SITE VAN HSV DE VOORN TE NIEUWLEUSEN        .

Gratis web site teller.

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Er is een vacature voor een bestuursfuntie per 1 oktober 2021

Sep 2021

Zie verder onder kop : VACATURES

We gaan beginnen met de Jeugd en Senioren viswedstrijden 2021

Mei 2021

ZIE DE WEDSTRIJDKALENDER 2021!! HSV De Voorn is voornemens om weer viswedstrijden voor de jeugd t/m 13 jaar te organiseren. Hiervoor zijn regels opgesteld : Iedere deelnemer(ster) krijgt een plek toegewezen en gedurende de wedstrijd blijft deze op zijn/haar plek en de aanwezige volwassenen blijven op voldoende afstand. Verdere veranderingen zijn: Er worden geen consumpties verstrekt en iedere deelnemer (ster)moet zelf hierin voorzien. Bij het eindsignaal blijft iedere deelnemer(ster) op zijn of haar plek en ruimt alvast op, ook het meelopen met de weegploeg is niet toegestaan. Deze komt langs en noteert de vangsten. Na de weging volgt er wel een prijs bekendmaking. Houdt u a.u.b aan de ze regels!!!!!!

CORONA UPDATE 23-3-2021

Mrt 2021

Corona en sportvisserij 24 mrt 2020 Update corona 25 maart: avondklok verschoven en verlenging maatregelen. In de persconferentie van 23 maart maakte het kabinet bekend dat alle huidige maatregelen worden verlengd tot en met 20 april. Dit omdat nog steeds te veel mensen besmet raken met het coronavirus en ook de druk op ziekenhuizen nog te hoog is. Vanaf woensdag 31 maart gaat de avondklok 1 uur later in. Je mag dan niet naar buiten tussen 22:00 uur ’s avonds en 04:30 uur ‘s ochtends. Vanaf 16 maart gelden er al wel een paar kleine correcties op een aantal al bestaande maatregelen. Zo mogen volwassenen van 27 jaar en ouder buiten op sportaccommodaties met maximaal 4 mensen sporten. Daarbij moeten ze wel 1,5 meter afstand houden. Tot en met 26 jaar was sporten in teamverband bij sportaccommodaties al toegestaan, zonder 1,5 meter afstand te houden. Wedstrijdvissen Omdat wedstrijdvissen niet op een sportaccommodatie plaatsvindt, geldt het bovenstaande helaas niet voor de wedstrijdvisserij. Viswedstrijden zijn dus nog steeds niet toegestaan. De uitzondering hierop vormen kinderen tot en met 17 jaar. Zij mogen buiten in grotere groepen of teams sportvissen en wedstrijden vissen met andere leden binnen de hengelsportvereniging. Gemeenten mogen sportactiviteiten organiseren of goedkeuren op locaties buiten de sportaccommodaties, voor het eventueel trainen in groepjes van 4 personen (wel met behoud van 1,5m afstand). Daarvoor kan bij de gemeente een aanvraag worden gedaan. Verder gelden de algemene regels zoals vermeld op de website van de Rijksoverheid (thema sport). Sportvisserij Nederland heeft een besluit genomen over de start van wedstrijdseizoen 2021. De landelijke wedstrijden die april staan gepland worden doorgeschoven naar de (reeds geplande) uitwijkdata. Dit houdt het volgende in: Het eerste weekend van de TTC Feeder wordt verplaatst van 9, 10 en 11 april naar 25, 26 en 27 juni. Let op: ook de locatie verandert, dit wordt het Eemskanaal. De eerste wedstrijd van het NK Bootvissen wordt verplaatst van 11 april naar 20 juni (locatie blijft Neeltje Jans) De eerste NTC Kustvissen wordt verplaatst van 17 april naar 5 juni. Let op: ook de locatie verandert, we gaan nu naar Domburg of Groote Keeten Kijk voor meer informatie over de persconferentie van 23 maart op de website van de Rijksoverheid. Op dinsdag 13 april beoordeelt het kabinet welke maatregelen vanaf 20 april nodig zijn.

Alg.Leden Vergadering 2021 uitgesteld!!

Jan 2021

HET BESTUUR HEEFT BESLOTEN DAT DE GEPLANDE ALG. LEDENVERGADERING 2021, WELKE OP DINSDAG 2 FEBRUARI GEPLAND STOND, IS GEANULEERD. WE HOPEN DEZE ALV OP EEN LATERE DATUM WEL TE LATEN DOORGAAN. HOU DEZE WEBSITE IN DE GATEN VOOR ACTUEEL NIEUWS!

VISPAS 2021 ONLINE BESTELLEN

Dec 2020

VIA ONDERSTAANDE LINK KUNT U SNEL EN GEMAKKELIJK EEN VISPAS 2021 BESTELLEN, ZOWEL EEN GEWONE VISPAS EN EEN JEUGDVISPAS. MAAK OOK EEN ACCOUNT AAN OM UW GEGEVENS TE KUNNEN BEHEREN OPWWW. MIJN SPORTVISSERIJ Link naar: mijnsportvisserij.nl KLIK VOOR DE LINK OP LEES VERDER

Welkom

Volg ons ook op Facebook en Twitter.

•        WELKOM OP DE SITE VAN HSV DE VOORN TE NIEUWLEUSEN        .

Gratis web site teller.