80 jaar HSV De Voorn

jun 2017

Foto's van het 80 jarig jubileum Event op 17 juni 2017 .

Karperuitzetting HP2 17 dec.2016

dec 2016

Uitzetting 10-tal speigelkarpers in de Hulsterplas 2. Vandaag zijn er weer 10 prachtige bewoners bijgekomen in de Hulsterplassen. Stuk voor stuk unieke Valkenswaard spiegels geleverd door DSK. Binnenkort volgt de uitzetting van de Westerbouwlanden waar de datum van bekend wordt gemaakt. Hier worden 75 spiegels en 75 schubs uitgezet in de bandbreedte van 1-3 kg. Alle hulp is hier welkom!

Jeugddag 2016

mei 2016

Er zijn weer een twaalftal jeugdleden van HSV De Voorn naar de jeugddag van Oost-Nederland geweest,. Het was weer een heel mooie dag en leerzaam. Veel blije gezichten dus. Speciaal voor Sepp Wever , hij mocht de derde prijs in ontvangst nemen , een geheel verzorgde dag onder begeleiding van een visgids in de IJssel. Gefeliciteerd Sepp!!!!

Vernieuwde oevers Hulsterplas 1

apr 2016

De west en zuid oevers van Hulsterplas 1 zijn vernieuwd. De verrotte beschoeiing is vervangen door duurzaam materiaal en de oevers zijn opnieuw aangelegd en ook de nieuwe grasmat zal hopelijk spoedig te zien zijn. Bekijk de foto's

Jeugddag Aadorp 2015

mei 2015

Een tiental jeugleden van HSV DE Voorn is naar de jeugddag in Aadorp geweest en heeft weer nieuwe vistechnieken kunnen leren. Zowel de jeugd als ook de begeleiders hebben genoten.

Jeugdviscursus 2015

apr 2015

Foto reportage van de Jeugdviscursus 2015

Dieptekaart maken van de Hulsterplassen

jan 2015

Vandaag , maandag 5 januari 2015 hebben Matthias en Brian van de Sportvisserij-Academie uit Zwolle de diepte van de Hulsterplassen in kaart gebracht. Het begon met een mooie zonnetje maar na de middag werd het een zeer koud werkje want de zon liet verstek gaan en de gevoelstemperatuur werd steeds lager.Maar met veel zingen en goede kleding is het gelukt.

Jeugdviscursus 2014

apr 2014