NOG TOT 1 OKTOBER DE TIJD OM OVER TE GAAN !!!!

Dinsdag, 18 september 2018

Geachte leden HSV De Voorn te Nieuwleusen, Als u de contributie nog contant of via overschrijving betaald hebt u nog tot 1oktober de tijd om over te gaan tot automatische incasso en 5 euro te besparen dus ga snel over tot automatische incasso!!!!! Zie ook het nieuwsbericht hieronder over de overgang naar een verdere automatisering van de ledenadministratie en de vergunningverstrekking. INCASSOFORMULIER: zie www.hsvdevoorn.nl en dan onder LIDMAATSCHAP DER HSV/INCASSOFORMULIER ( invullen en dan opsturen of per mail( heeft voorkeur)