Opgave seniorenjubileumwedstrijd en jeugddag 17 juni 2017

Maandag, 15 mei 2017

De jubileumdag op zaterdag 17 juni wordt geopend met een Jubileumwitviswedstrijd voor de leden van 06.00 - 09.00 uur. Deze wedstrijd zal een bijzonder karakter hebben met passende prijzen en een traktatie na afloop. Opgave voor deze wedstrijd is verplicht. Stuur een mail met de volgende gegevens: Opgave Jubileumwedstrijd en naam , adres en vispasnummer naar de secretaris Voor mail naar secretariaat zie Lees Verder Ook voor deelname aan de Jeugd dag t/m 14 jaar is opgave verplicht. .Lees verder>>>>>>

De jubileumdag op zaterdag 17 juni wordt geopend met een Jubileumwitviswedstrijd voor de leden van 06.00 - 09.00 uur. Deze wedstrijd zal een bijzonder karakter hebben met passende prijzen en een traktatie na afloop. Opgave voor deze wedstrijd is verplicht.  VOL=VOL                                                                                                            Stuur een mail met de volgende gegevens:

Opgave Jubileumwedstrijd en naam , adres en vispasnummer naar de secretaris   via  deze link:   Jubileumwedstrijd

Voor de jeugddag  t/m 14 jaar:

Naam, adres en geboortedatum   via deze link:      Jeugddag

N.B.voor de jeugddag is geen lidmaatschap verplicht!!!  en VOL=VOL!!