Vislinks voor de jeugd

Klik op afbeelding

Vissen is Cool!

Ieder jaar kun je in Nederland een half miljoen kinderen aan de waterkant vinden. Wat doen zij daar? Vissen natuurlijk! Vissen is Cool! Hoe begin je nou met vissen en waar kun je terecht als je wilt leren vissen? En wat als je meer wilt weten over vissen die in Nederland rondzwemmen? Moeten die half miljoen kinderen dat maar zelf uitzoeken? Nee, natuurlijk niet!

Want er is een heleboel te vinden over vissen en het vissen. Helemaal voor jullie alleen is de rubriek Stekkie in Hét VISblad en de website Stekkie.nl. Hier kunnen alle kinderen die graag vissen terecht voor een berg informatie, maar je kunt ook een eigen profiel aanmaken en nieuwe visvriendjes leren kennen!

STEKKIE:

Jouw eigen profiel
De nieuwste en leukste visfilmpjes
Check de coolste visgames
Nieuwe vismaatjes ontmoeten
Elke dag het laatste visnieuws
Stel al je visvragen op het forum
Jouw eigen vislogboek en fotoboek
Jouw vetste foto in de vissen Top10?
Haal met het visexamen medailles
Leer nog beter vissen met Ed Stoop!
Leg je favoriete stekken vast met Google Maps

Wil je echt leren vissen of nog beter leren vissen, bestel dan Stekkie Vaste Hengelset, een van de schriftelijke jeugdcursussen van Sportvisserij Nederland of het jeugdpakket Zoetwatervissen met drie zoekkaarten en een werkboek. Daarmee leer je onze zoetwatervissen pas goed kennen!

Kijk ook eens bij je in de buurt: veel visverenigingen geven viscursussen en organiseren jeugdwedstrijden, wateronderzoekjes en andere leuke activiteiten. Er is voor jullie zat te beleven op visgebied.

Lees meer over sportvisserij en dierenwelzijn, oftewel: Verstandig Sportvissen.